Twitter Follower Kasmanın 5 ince Yolu - 2013
Twitter platformu şirketlerin ilgilenen kullanıcılar ile bağlanmak için yararlıdır ve pazar araştırması konusunda yardımcı olabilir, ayrıca Twitter takipçisi sayısını artırmak için işletmeler için dos ve yapılmaması gerekenler paylaşmak piyasa oyuncuları söylüyorlar.
Serbest pazarlama danışmanı Luan Bilge şirketleri hedef gibi paydaşlar olarak seyirci, mevcut müşterileri, potansiyel müşterileri ve ticaret birlikleri de dahil olmak üzere sanayi içinde önemli kişiler ile, dinleme paylaşma ve çekici yoluyla, iletişimde kalmak için sosyal medya platformu büyük olduğunu kaydetti ve gazeteciler.
Leona Russell, İngiltere merkezli bir Palletline pazarlama asistanı, Twitter da pazar araştırması olarak kullanılabilir ekledi. Mikroblog bir organizasyon şirketi ilgilenen kullanıcılar ile meşgul sağlar, o teşkilatın ve takipçileri ile ilişkiler kurarak hedeflemek gerekiyor pazarının tür hakkında daha fazla anlamak söyledi.
Platformu gerçek zamanlı olarak ve bir 140 karakter sınırı vardır gibi, Russell bilgi ", taze, hassas ve nokta" olduğunu söyledi. "Bu yaratıcı olmak için zorlar ve daha zorlayıcı tweets unearths - pazarlama ve satış insanlar için büyük," diye ekledi.
Bununla birlikte, tüm işletme heyecan için uygundur. Erin McMahon, Yelek Reklam Pazarlama ve Halkla İlişkiler, sosyal medya müdürü, işletmeler, iş ve pazarlama hedefleri, seyirci, bunlar paylaşacak içeriği ve Twitter'da adamak için hazırlamak kaynaklar gibi faktörlere bağlı platformu seçmeniz gerektiğini kaydetti.
Zaten Twitter ve Twitter takipçisi sayısı büyümek isteyen kuruluşlar için McMahon onlar beklediğiniz numaraları anlamak gerekir dedi. "Takipçileri kim bakılmaksızın veya size hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir olsun, körü körüne takipçisi sayısını artırmak için çalışmak pek değeri yoktur," diye ekledi.
Piyasa oyuncuları Twitter takipçisi sayısını artırmak için 5 ipucu paylaşmak:
1. Çekici olun
Bunun yerine sadece bir hesap oluşturma, McMahon işletmeler gibi retweets, mansiyon, topikal konuşma ve hashtags gibi işlevleri kullanarak Twitter hakkında daha fazla katılmak gerekir dedi.
O gülüşü ya düşünüyorum, faiz ya da o böyle indirim veya çevrimiçi kaynaklar olarak kullanabileceğiniz şeyler onun konulara bağlantılar yapar onlar tweet içerik eğer o bir şirketin twitter hesabını takip edeceğini kaydetti.
Guillermo Mata, New York merkezli Web Geliştirme Grubu eş-CEO'su, o Twitter'da bir iş izleyeceğini söyledi bunu Mesajları benzersiz içerik ve aslında diğer üyeleri ile yürütmektedir eğer.
2. Takipçileri için değer sağlamak
Jeff Ferguson, internet pazarlama danışmanlık şirketi Dişi Dijital Pazarlama CEO'su yerine artan izleyici sayısı odaklanmak söyledi, şirketlerin kaliteli içerik ve takipçileri üreten odaklanmak kendi başlarına gelecektir.
Bilge örgütleri kullanıcının bilgisi değer katmak ve yeni taraftar kazanmak için kendi iş hedeflerini destekleyecek içeriği paylaşabilir sözlerine ekledi.
McMahon örgütleri kaldıraç mevcut takipçileri ve onların arkadaşları için iş tavsiye istemek olabilir sözlerine ekledi. Ancak, o da istekleri ile "sürekli bombardıman" takipçileri olmamalı dedi, bunun yerine iyi zamanlanmış bir nişanlı mevcut takipçisi tabanının sormak yararlı olabilir.
3. Takip diğerleri için kolaylaştırın
Bryan Woodruff, 360 PSG iş geliştirme müdürü, şirket simge Twitter belirgin kendi Web sitesinde görüntülenen takip etmek emin gerektiğini söyledi. O çalışanları da kendi e-posta imzaları Twitter hesabı için bir bağlantı ekleyebilirsiniz sözlerine ekledi.
Woodruff işletmeler de kendi Twitter bilgiler sosyal medya sayfalarında ve promosyon malzemeleri listelenen emin olun gerektiğini de sözlerine ekledi.
4. "Trend konular" Katıldılar
Russell o zaman trendleri Olimpiyat hakkında Tweeting, örneğin, şirketin tweets tanıtmak için trend konular kullanır söyledi.
O şirket aynı zamanda başkalarının Twitter hesabı teşvik etmek "Cuma izleyin" açılımı gibi # FF gibi popüler hashtags kullanır sözlerine ekledi.
5. Anahtar kişilikleri izleyin
McMahon işletmelerin geri takip umuyoruz kişi veya kuruluşların tür takip edebilirsiniz dedi.
Bilge eklendi işletmelerin aşağıdaki ve daha sonraki nişan kazanmak etkileyen önemli retweet yapabilirsiniz.
Terk önlemek için hesap koruyun
Bir kullanıcı şirket Twitter hesabını takip ettiğinde, Russell o kişisel bir teşekkür mesajı içeren iletiler her yeni takipçisi yanı sıra şirketin Web sitesi ve LinkedIn hesabını bağlantılar dedi. O mesajı hesabı bir bot gerçek olmadığını ve takipçileri gösterdiğini de sözlerine ekledi.
O çoğu şirket bırakarak takipçileri yol açabilecek, kendi Twitter hesaplarına korumak için başarısız olduğunu da sözlerine ekledi. ", Bizim Twitter hesabı bakımı uzanarak ve 'aşağıdaki' diğerleri tarafından büyük bir aşağıdaki kendimizi kazanmıştır," diye ekledi.
Bilge işletmeler kendileri hakkında "çok salesy" ve sadece tweet olabilir veya çok sık mesaj göndermek gerektiğini de sözlerine ekledi.
Category: arttırma, hızlı takipçi, kasıntırma, kasma, kastırma, kasttıtma, link, takipçi artıtırma, takipçi kazan, twitter takipçi arttırma
0 yorum