hym8w.jpg (272×86)

Facebook Arkadaş ve Abone Kasma Programı 2013

Unknown | 19:09 | 0 yorum

Arkadaşlar merhaba bildiğiniz üzere böyle bir program var ve kullanan arkadaşlar gayet memnunlar. Fakat fiyatı biraz ucuk yaklaşık 200 dolar. Bu fiyata abone kasan insanlar çok o nedenle arkadaş fiyattan düşmüyor. Ben bu programı alıp burdan free olarak servis etmek istiyorum. 5000 dolar kadar fiyat vericem kendi üstüme almak için programı sizde beni desteklerseniz bu iş olur diyorum. Teşekkür ederim şimdiden facebook arkadaşlarınız ve abonelerinizi kasmanız kolay olur umarım daha nice kasma programlarına ayrıca twitter follower kasma programıda çok yakın zamanda sizin karşınızda olacak umarım bunuda beğenirsiniz ama bu paralı olabilir php yazılım olarak cıkacak bu tür yaklaşık 25 dolar olacak türk parasına cevirirsek 50 liraya vericem gibi görünüyor ama canım sağolsun değil mi. neyse şaka bir yana bu iş olacak gibi arkadaşlar şimdi size programı veriyorum ve kurulumu da içnde anlatımıda içinde.

Güle Güle Kullanın arkadaşlar. Bir yorumu çok görmeyin.

http://www.subscribewin.com/unlimited.aspx

Category: , , , , , , ,

0 yorum